Het is haast een beetje eng.
Vorig jaar rondde ik op exact dezelfde dag als dit jaar mijn werkverslag af.
Laten we het erop houden dat het nu eenmaal tot mijn jaarlijkse routine hoort.
In mijn verslag kun je lezen wat een predikant zoal doet, of: wat déze predikant doet, want iedere collega m/v zal dat weer anders invullen.
Als PG Oost-Groningen willen we graag een opleidingsplek bieden voor nieuwe predikanten. Daarom doen we mee aan een initiatief van de classis om huidige studenten te interesseren voor het Noorden als mogelijk werkgebied. Nu de opleiding uit Groningen is vertrokken, is dat nodiger dan ooit.
Wie weet, als er zo’n student toevallig op deze site is verdwaald…?
Ik vertel je graag hoe mooi het ambt van predikant is, zeker in het Noorden…